Lördag och söndag

Igår lördag blev det ett besök på gymmet, dock visste jag inte rikigt vad jag skulle köra då jag inte fått hela mitt träningsschema än vilket suger lite för när jag åker till gymmet vill jag ha bestämt innan vad som ska göras annars blire så ofokuserat o hattit, som det även blev igår. Så körde lite triceps, mage och avslutade med hopprep. Gick ju helt okej men inte med de engagemanget och lyckokänslan som jag brukar ha. Så idag blev det promenad för att inte få samma känsla igen på gymmet. Blev 1 timmes pw direkt på morgonen. Riktigt skönt om ni frågar mig så när jag kom hem avnjöt jag min grötfrulle i solen medans A lekte ute på tomten.
 
Är kluven som fan vad jag ska köra imorgon. Det är ny vecka, jag vill dra igång med mitt schema men vet att jag lär inte få schemat förns tidigast tisdag. Sug! Jag är ju så himla taggad så vill inte vänta en sekund längre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0