Måndag

Har precis sett klart BL. Kände att jag behövde koppla av lite. 

Grymt mkt energi imorse efter två vilodagar i helgen. Blev ett rygg och baksida axelpass. Älskar hur upplägget är nu o tungt som attan är det. Inte alls lika ont i underarmarna heller så det ger nog med sig. 

Efter jobbet blev det en spontan promenad för hela familjen med vänner till oss alla 3 . Sjukt skönt o mysigt i värmen. Annars bra dag med mkt energi, bra mat. Älskar att känna sån kärlek till träning och kunna kombinera det i mitt liv med min familj. Hoppas på att alltid få ha det såhär för sådan lycka jag känner nu har jag nog aldrig känt i hela mitt liv. Himla glad med att jag skaffade denna blogg för att kunna blicka tillbaka på hur jag var o hur jag såg på allt förut.

Nej nu måste jag sova. Träning imorn bitti och är min ända lediga dag. 

Nice ljus på gymmet gör att man ser att de går lite framåt iaf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0