Men sug röv då!

Åh jag blir så irriterad. Igår på em från ingenstans på ca 1 timme började jag bli jättetungandad och ont i lungorna och fick avboka både bodycombaten och promenaden jag skulle gå efteråt med A o sedan på kvällen orkade jag knappt lyfta ett finger.  Seda nu när jag vaknade imorse hade jag hostan från helvetet och orkade inte ens ta mig upp trots att jag fått sovit rätt timmar på natten. Snacka om att vara så jäkla irriterad när man varit så himla laddad och längtat efter något så mycket. Men tur i oturen så var PT med sjuk så hade inte blivit något ändå. 
 
Så nu sitter jag här, orkar knappt prata och ont i bröstet. Sov till kl halv 1. Undrar om kroppen som säger ifrån?  Nae fy fan så ruttet iaf. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig hjärtat <3

2014-04-07 @ 17:55:08
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0