Nykär

Jag tror jag är nykär! Ja, i gymmet alltså ;) Det där med o få möjlighet o ta träningen en level upp är ju helt underbart. Att få hjälp att pusha sig själv, få så bra teknik som möjligt, nån som säger att du klarar detta även om man bara vill bryta ihop. Jävligt glad just nu! Skulle vilja ha någon som stårdär för alltid och pushar en men det är ju lite svårt, eller svårt o svårt, DYRT om inte annat. Enkla och köttiga övningar. Vi körde axlar,bröst och mage idag. Satan vad tungt det var och vilken träningsvärk jag har sen igår. Känns som om min rygg blev dubbelt så stor igår! Haha. Han tyckte jag hade fina konturer på framsida axel. O även jag som knappt orkat engagerat mig i o köra bröst men fick ändå beröm att jag hitta tekniken direkt. Sånt gillas! 
 
Han tror verkligen på mig för han ser sådant driv och vilja. Första gången vi satte oss o prata så sa han att från ingenstans - "du borde jobba med det här". Hur glad blir man inte då när man själv har haft dom tankarna?  
 
Så även om det är lite löst skin här o var så har jag givit mig fan på att detta ska gå. Fan allt går bara man vill!
 
Åh måste se till o få lite före/efterbilder med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0