Onsdag

Kom på att jag glömde skriva igår. Haha som vanligt med andra ord. Blev ett bröst, axel och magpass på nya schemat. Riktigt kul faktiskt o träna så mkt bröst. Kunde öka i några övningar. Dock känner jag inget av det idag vilket jag hade önskat.

Så idag var jag redan ute för en pw 05.50 och jag tror det blev 8 km. Har inte kollat än för runkeeper suger ju o stänger av o grejer. Men benen flög fram o det var så himla skönt och frisk luft var det oxå. Så när jag kom hem åt jag sjukt god frukost. Visste inte vart jag skulle börja för allt var så gott. Ägg o skinka blandat. kvarg, äpple, kalorifri sirap, kanel o jordnötssmör blandat. 

Nej nu måste jag äta färdigt min matlåda som består av kyckling, bulgur, kvarg, sallad o kvarg o sen jobba vidare. Jobbar 10.30-20.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Formen ser riktigt bra ut! Heja dig

2014-04-23 @ 13:12:02
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0