PT-måndag

Ja då var man igång igen efter över 1 veckas vila. Det värsta som finns om ni frågar mig men har velat bli bra ordentligt. Fortf liiiite hostig men inget jag känner i kroppen. Så var på bodycombaten igår. Var riktigt skönt! Svettig blev jag med o var starka slag. 
 
Men iaf. Idag var min första PT-tid  och det var riktigt nice. Gjorde först lite analyser. Har bakåtroterande bäcken och svaga magmuskler. haha. Men kul o se lite hur det ser ut så kommer bli mkt o tänka på. Även om vi inte körde allt för många övningar så var det så jäkla tungt och kände direkt. Skönt att han tvingande mig ur min bekväma zoon. Skulle vilja ha en som står varje gång o kollar så man tränar rätt. Men det mesta såg bra ut förutom att jag hade problem med marklyften pga av bäckenet o fick typ kramp i underarmarna direkt. Men ska bli kul med nytt upplägg. Vi körde igenom lite rygg och baksida axel. Han har förstått vad jag vill och kommer träffa honom imorgon med. I kostväg tyckte han inte att jag skulle ändra något utan fortsätta som jag gör. Ev öka på med något mellanmål.
 
Jag är så jäkla taggad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0