Tiden

Bah! Alltså tiden... Jag önskar just nu att dygnet har x antal fler timmar. Jag är så sjukt upptagen dag ut o dag in så att skriva här känns typ omöjligt även fast det ska vara min "träningsdagbok". Har jobbat 13-22 sen när jag kom hem förberede jag för morgondagen. Packa träningsväskan o mat för dagen för blir att hänga på låset vid 06 på gymmet och sedan vidare o jobba 8-16 o sen hämta hem A o fixa henne o efter hon har somnat ska jag redigera bilder fram tills jag somnar. Så ser mina dagar ut typ. Men är ledig iaf på tisdag så det är skönt. 

Så tog vila från träning både idag och igår. I fredags blev det armar och mage och dipsen är jag ruggigt nära på o klara 1 utan hjälp. Så det lossnar nog snart. 

Nej nu måste jag sova om jag ska orka morgondagen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0