Död blogg

Ja min blogg/dagbok är lagom död känner jag. Men är inte långt kvar tills jag får gå tillbaka o jobba lite mer normal mängd. Jag har varit jäkla yr o de har svartant för mina ögon flera gånger den senaste veckan så har inte tränat sedan förra gången jag skrev.
 
Eller jo igår var jag och körde bröst, axlar och mage. Hade ganska bra energi ändå och körde i min egna värld trots att det var hur mkt folk som helst och avslutade med 15 min på crosstrainern. Känner mig sååååå fluffig! Min kropp mår inte alls bra av detta överflöd av kolhydrater. Även om jag har ätit bra så har det även tryckts både de ena och det andra. Även om jag tycker att det är helt okej o fika o äta snask då o då så mår min kropp så dåligt av det och det var verkligen blivit i överflöd.Svullar upp direkt och energin försvinner och får ont i magen. Värt det ?  Känner inte att jag kan skylla på något mer än mig själv men man mäker att det inte alls är kontrollerbart när ens sambo har varit ledig i 7 veckor. 
 
Idag körde jag ben. Har fortfarande besvär med ländryggen så kunde inte köra några övningar där jag belastade den. Så blev högreps med ganska lätt motstånd/kroppsvikt då jag kände mig så suddig på blicken och yr igen. Kände ändå att det blev ett helt okej pass trots mina dåliga förutsättningar. Det kändes fint i röven med bla övningarna glute bridge och donkey kicks som jag endast hade kroppvikten som motstånd. Körde sedan 15 min på cardiowaven.
 
Så bta, nu när sambon börjar o jobba igen på måndag så tänker jag dra igång ordentligt med maten, träna i den mån de går med tanke på att jag har fortf bröllopsforograferingar kvar och kommer ha begränsad tid o sitta med det i efterhand då Alvs nu kommer va hemma med mig de dagarna jag är ledig.
 
Nej nu måste jag äta upp min kycklingsallad och fixa mig för kvällsjobb. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0