Fredagsben och pepp

Hade en grymt seg dag på jobbet med mestadels stillasittande hela eftermiddagen o jag bara kände hur jag blev tröttare o tröttare men hade bestämt att åka till gymmet efter jag slutat så bytte om och åkte dit. Sådana pass som idag som gör att man fortsätter o känner lycka över vad man gör(då det varit vissa dagar som sugit som fan denna sommar med alldeles fr mkt o göra - jag räknar ner till en lugn vardag igen!) och förstår innebörden med varför man tränar. Man mår så sjukt bra av det helt enkelt! Fick till ett riktigt bra benpass med mest fokus på röven. Knäböjen, åh vad jag älskar dig! Alltid bra kontakt i ändan! Körde även utfall i smithen idag vilket är en övning jag aldrig har fastnat för men kändes riktigt bra idag. Hade lite svårt o gå i trappen sen kan jag säga o svett som aset var jag med.
 
Imorgon får de bara bli en pw på morgonen då jag både har bröllopsfotografering och kvällsjobb,jourar på natten och jobbar dag på söndag. 
 
Insidan har varit på min sida idag. Hatar dessa dippar jag får. Tror nog att det kommer hänga med en väldigt länge då jag tror man har svårt o förstå vad man faktiskt har gjort för förändring.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0