Träningsglädje

Ryggen spökar med mig igen!  Jäkla skit! Hoppas på att det går över snart. Vet i fasen vad jag har gjort. Försöka o träna så jag inte belastar ländryggen allt för mkt.
 
I söndags blev det milen med A och igår öppnade ÄNTLIGEN gymmet som vanligt igen på morgonen. Så åkte dit, folktomt och körde rygg, baksida axel och mage. Körde lite andra övning och hade bra kontakt i latsen! 
 
Så sitter i skrivande stund och äter knäcke med makrill(lr åt upp de nyss). Så jäkla gott är det. Har varit och kört ett konditionspass på gymmet. Blev 30 min på crosstrainen och 20 min på löpbandet. Det var ett lyckopass. Inte nog med de så har jag inte haft något som helst sötsug idag. Så skönt. 
 
Har börjat o träna i inbakadfläta. Snacka om att man får bort håret när man tränar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0