Går åt de bättre hållet

Helt plötsligt mår man typ bättre ? Känner att jag klarar av dagen på ett helt annat sätt. Var tom o styrketränade igår, ja inget blodigt utan väldigt lätt för bara axlar o bröst men vilken glädje att få åka och bara känna musklerna få arbeta lite. Så idag tog jag mig en promenad med A i vagnen på ca 30 minuter o kände inte alls mkt. Hoppas på o kunna gå några enkla korta promenader. Vill verkligen inte tappa allt. 
 
Satt o kolla igenom mina mappar med bilder sedan i vår/somras. Det är nu när man ser de bilderna så fattar man hur "smal" man blev. Känner mig sjukt motiverad o verkligen inte flyga iväg på vågen. Äter typ husmanskost men försöker o dra ner på mängden o kolhydraterna just nu för känner mig mätt ändå. Taggad till tusen o komma tillbaka o känner ändå att jag fick en helt okej kropp för att varit så pass stor innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0