Lite regelbunden träning

Jo men jag får in lite pass. I måndags körde jag ett litet styrkepass för nästan hela kroppen. Fick tom träningsvärk i axlar o biceps med de fjuttiga vikterna. Vilade igår och idag cyklade jag 30 min o trampade på i rätt bra fart faktiskt. Lycka efteråt kan jag säga! Kände att jag behöver det för är ganska låg just nu. Imorn är A på dagis på fm så blir att försöka då till något då med. Men allt går lugnt o lätt till o tänker mig för hur jag tränar o med hållning o allt. Livrädd för mer smärta men just nu när jag bara jobbar 50% så har jag inte lika ont. 

Känns dock som om vågen skjuter i höjd så vågar inte ens väga mig. Vill finns glädjen med o få träna såhär o vill inte att några siffror ska påverka mig negativt även om jag har bm 31/12. 




Kommentarer
Postat av: Elena

Härligt! :)

2014-12-22 @ 22:30:41
URL: http://baraelena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0