Belöning

Gud det finns så mkt träningskläder o skor som jag vill ha. Men har bestämt att hädan efter ska jag köpa de som en belöning för uppsatta mål (om inte nått har gått sönder då) så man får sukta en del och blir en riktig morot. Älskar och kämpa för mål man vill nå så blir perfa.

Som dessa nike air max 90 står högst på listan och mitt mål är o nöta dipsen så jag lyckas göra 2 utan hjälpmedel. Är riktigt taggad på o lyckas o det har gått fort framåt så tror inte det är omöjligt. Allt går ju bara man vill. Så sitter här o har de lite lugnt på jobbet så känner mig riktigt taggad på att få gå lös med dipsen när jag slutat.



Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

De ser riktigt bekväma ut!

2014-02-21 @ 11:12:22
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: bulldozer.blogg.se

Gaahh, vill också införskaffa mig de skorna!

2014-02-21 @ 17:00:10
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0