Grötfrulle och annat

Skrev ju för ett tag sen att jag försökte lära mig att äta gröt men gick ju åt skogen men fick ett infall imorse av att testa det igen och jag fick ner det! Gjorde dock en liten portion och hade kanel, hallon, kvarg och ananas på. Så hoppas att jag kan börja äta det lite mer vettigt då det är så himla smidigt. Fick inte en ända kväljning som jag annars brukar få. Blev även lite ägg o skinka till.
 
Annars var jag på ett grymt bra bodycombatpass med massa energi och starka slag. Svetten rann äntligen som jag ville då den senaste tiden jag knappt har svettats. Gick sedan ut o gick ca 50 min med S i regnet, himla skönt. 



 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ett tips är att äta Gyllenhammars fibergryn samt koka den på spisen. 1dl havregryn, 1dl vatten och 1dl mjölk kokas ihop. Blir godare då! Sjukt gott med mjölk, mosad banan och kanel på! :)

Svar: Tack för tipset =)
mittfatass.blogg.se

2014-02-16 @ 21:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0