Idag känner man att man lever

Gud, känner verkligen att jag lever idag. Efter mitt 24 timmarspass på gymmet åkte jag o hämtade mitt lilla hjärta på dagis och snabbmyste med henne innan jag for till träningen. Där var det ju såklart fullt så började och körde 15 min på crosstrainern och bytte sedan till ett löpband när ett blev ledig och både löpte och pwade så blev sammanlagt 55 minuter. Det kändes riktigt härligt för trodde knappt att jag skulle orka men hade massor med energi konstigt nog. Men va fan, så skönt o bara kötta på.
 
Denna vecka består även av väldigt mycket jobb och även fotograferingar/redigering och så ska man hinna med vardagen och A och verkligen prioritera träningen i det. Haha men jag ska få det att gå ihop. Så är det med det. Vill man nått här i livet så måste man pussla lite bara, sen att man typ aldrig sitter ner är ju en annan femma ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0