Löööövly pass!

Jag älskar verkligen o träna kl 06 på morgonen. Har verkligen som mest energi då och det är perfekt när man jobbar kväll för när man slutar vid 22 så känner man sig ändå skapligt pigg, annars brukar jag va så gott som död vid den tiden. 
 
Jäkligt bra tryck i axlar och triceps idag. Köttade 10rna i axelpressen och jag använde bara mig utav dom. Vilken jäkla ökning för min del. Körde även baksida axel i TRX. Den suger så himla fint! Dipsen gick med bra. Känner verkligen att jag en vacker dag kommer kunna göra utan band. 
 
Inte nog med det, axlarna hoppade ut riktigt nice idag. Ett av mina mål är typ nått. Att få utåtbuktande axlar. Sen gäller det ju att få dom med ännu mer konturer. Ser när jag gör övningar att det är lite buckligt här o var så det är ju verkligen på g och inte bara slätt som det varit innan. ÅÅÅÅÅH LYCKA! Jag äslakr verkligen detta! Så sitter här nu med skaplig värk redan nu i axlarna haha. 
 
Annars har jag riktig träningsvärk i både biceps, underarmar och ändan. gött!
 



Kommentarer
Postat av: Linda Jungarå

Jag älskar att träna axlar även fast jag har haft väldigt mycket problem med mina trapz och axlarna.

Här har du en grym inspiration när det kommer till det.
http://www.youtube.com/watch?v=0zQUhK1V4qY ;)

Svar: Måste jag kolla in :)
mittfatass.blogg.se

2014-02-26 @ 10:57:46
URL: http://www.jfotografi.se
Postat av: linah

Du är så jäkla grym!!!!!

2014-02-26 @ 21:16:07
URL: http://checkpointshape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0