Ömma skinkor

Jäklar vilka ömma skinkor jag redan har efter dagens ben och magpass. Älskar att köra kissande hunden i slutet när skinkorna redan är möra o suga ut de sista ur dom. Det satt himla fint vill jag lova. Hopps på att få två någorlunda skinkor en vacker dag. De känns så slappa efter att den varit så stor innan. Dock är det ju en himla skillnad sen bara efter graviditeten så man får bara ha tålamod, som allt annat. 
 
Känner att jag har lite träningsvärk här o var i kroppen, bästa känslan! 
 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: bulldozer.blogg.se

Jag saknar verkligen att känna känslan av en sluttränad kropp och träningsvärken som kommer dagarna efter. Det känns så himla bra! Synd bara att jag AVSKYR att träna, hehe... Men du är grym ju!

2014-02-16 @ 15:38:42
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0