Rygg/biceps och crazy pw

Grymt bra rygg och bicepspass imorse. Slängde även in lite mage med. Bla denna övning nu när jag börjat o testa lite mer magövningar utöver plankan. Så testade mig fram lite i viktena o kändes riktigt bra. Sen undrar jag varför jag inte ha kört så mkt enarmsrodd med hantel innan. Asbra kontakt ju! Styrkan går verkligen framåt vilket jag älskar! 
 
Dom har öppnat upp ett nytt streshrum som är lite mer avskillt där jag bla gjorde en magövning så man slipper ha en massa publik med. Tacksamt ljus var det med där inne. 
 
Annars blev det en grym pw på 35 min nu på kvällen. Den gick av bara farten men blev ändå knappt svettig. 
 
Lagom fint tightsen skär in i buken men det bjuder jag på. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG du e så sjukt snygg!

2014-02-19 @ 09:43:11
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: bulldozer.blogg.se

Snygg snygg snygg!

2014-02-20 @ 01:29:59
URL: http://bulldozer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0