Vila

Åh jag fick ta vila igår och kommer behöva göra det idag med. Fy satan vad trist det är. Men har haft sjuka brukare på jobbet som har mer lr mindre suttit på mig så förstog att jag själv skulle bli sjuk. Lr det är inte så jättefarligt men känner att de småhostas o är lite irriterat i halsen. Så är lika bra o lyssna på kroppen direkt. Imorn jobbar jag 10-20 med så vill inte va sjuk då. Hoppas på att de är bättre till sön för då vill jag verkligen gå på bodycombaten. Inte varit där sen förra onsdagen pga jobb. 
 
Men då får man göra annat träningsrelaterat, så som rensa i träningsgarderoben som jag skjutit upp allt för länge då hälften knappt sitter uppe och det har legat som ett ända stort berg. 
 
Gud vad jag ser fram emot vår/sommar. För en gångs skull ska jag bära upp min kropp med stolthet. Det känns som en jäkla befrielse kan jag säga. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0