Alla träningsbyxor kan slänga sig i väggen

Ja bokstavligt talat! Jag har länge varit nyfiken på bia braziltightsen och beställde ett par i början av veckan och herre min gud! Snacka om att komma i träningstightshimmelen! De håller in och upp så himla bra och sitter på plats. Precis lagom långa på mig och inget fett hänger över och kosskanten på höften/röven är som bortblåst och de känns knappt att man har på sig dom. Har så himla svårt o känna mig bekväm i ett par träningsbyxor då jag hatar när de sväller över och skär in och åker ner. Inte nog med det så var jag på bodycombaten nyss (och passet var grymt o jag kände mig stark med massa ork) och prövade dom o de satt kvar utan problem! Så dessa är verkligen drömtightsen om ni frågar mig och min kropp. Alla andra träningsbyxor kan slänga sig i väggen - seriöst! Värt var enda krona. 
 
Btw, vart kommer plötsligt ganska många läsare ifrån? 
 
(bild framifrån för folk som tjatar)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad du har blivit fit!!! Vart har du köpt byxorna ?

2014-01-29 @ 21:37:51
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Linda Jungarå

Såg bra ut :D

2014-01-30 @ 12:39:12
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0