Bodycombat

Bodycombat är lätt roligaste gruppträningen utan att tveka. Idag kunde jag äntligen gå på det igen efter alla röda dagar och jag själv har jobbat de få gånger det har varit under denna "ledighet". Men idag var jag suuuuperladdad med massa energi och ny release. Som vanligt så fattar ju inte vissa människor vad AVSTÅND betyder så hade en flåsandes i nacken ett jäkla bra tag så kunde inte riktigt koncentrera mig och kom av mig fler gånger när jag försökte hänga med vad allt var. Blev så jäkla irriterad så blev ena jäkla hårda slag och sparkar. Men iaf, tycker det bara blir svårare och svårare för varje ny release som kommer vilket är himla kul för det känns mer och mer som man verkligen har en fight mot någon. Men fösökte hänga med så gått som de gick så hoppas den sitter snart så man kan slå utav bara fan :D 
 
Nej en kvällis på det i form av hallon, kvarg, äggvita och havregryn - mums! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh så kul att du gillar bodycombat!! Kör ni 58:an? Puss

2014-01-06 @ 22:00:47
URL: http://mscharlie.blogg.sd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0