Gårdagens härliga pass

Kände att jag hade fullt upp igår för att hinna skriva. Blev ett pass för rygg och biceps. Började med chinsen igår och det gick bra men fy satan vad det kommer ta tid! Men skam den som ger sig. Hade annars bra energi resten av passet och har kommit i en fast för biceps där jag står mellan olika vikter så ska köra färre reps ett tag på det tyngre alternativet. Speciellt i bicepscurl med skivstång men pressade på dom 5 reps och de gick ju bra och det känns idag kan jag säga. Avslutade med 20 svettiga min på löpbandet.
 
Bakade lite bröd på em med bla kvarg, solrosfrön och morötter i. Riktigt gott o saftigt o ha när man är sugen på bröd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0