Helt okej pass

(glömde posta inlägget igår) Dagens pass var helt okej. Inte det bästa men rullade på. Nötte lite dips idag och det går ju bättre och bättre. Även axelpressen slänge jag på ytterligare 1 kilo per hantel. Sådant är så kul när man bara känner att man kan öka lite för varje gång och pressa sig själv. Avslutade med 30 min på löpbandet.
 
Jag är så otroligt tacksam över att jag kan träna som jag gör. Även om det är ett pusslande i vardagen så går det ihop på något sett och jag offrar mig för o går upp tidigt/tränar sent. Det som är fördelen med att jobba oregelbunda tider och att alva är på dagis 8-11 de dagar jag är ledig/jobbar kväll och kan då tillbringa tid på gymmet i lugn och ro. För att få träna för mig betyder så himla mycket, inte bara det att jag behövde få bort en övervikt utan att hjärtat pumpar, kroppen förändras, får en massa energi, självförtroende, starkare kropp, mer uthållighet, orka med Alva, det är roligt, terapi, avkopplande, kunna nå mål och egentid. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0