Konditionsträning

Hopp, har insett att jag måste lägga om träningen lite ett tag framöver och satsa på lite mer konditionsträning så man blir av med de fett jag vill. Känner inte att jag kan minsa mer i matväg. Blir väl att köra helkroppsstyrketräning 2 gånger i veckan och resten kondition. Tråk! Men vill man något här i livet får man satsa lite också. Vi märker väl om jag blir uttråkad eller ej ;) 
 
Stått och gjort matlådor för veckan. Så himla skönt! Jag känner mig fortfarande så brutalt taggad! Jag vill så gärna utvecklas! Jag vill jag vill!!!!!! Haha, annars då? Blev combat idag. Riktigt nice! Tycker det är så himla kul. Ser det mer som en rolig syssla än träning. Och det är den 12e idag och jag har fortf inte ätit något snacks det här året. Stolt över mig själv. Se hur länge det håller i sig. Aja nu måste jag sluta skriva, flummigt inlägg som vanligt ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0