Lagom mosad

Gud, just nu känner jag mig lagom mosad kan jag säga er. Jobbat 16-16 och knappt fått sovit och skulle egentligen ha slutat 07 imorse men behöves personal så fick handla äckelpäckel matlåda på netto. Hatar verkligen sån mat. Närnigsfattit och bombad med onödiga kalorier o såklart är man kräsen med smaken så tog de som lät godast men åt inte ens hälften. Så blev skönt när vi hämtat A på dagis och fick komma hem o äta ordentlig mat för var verkligen sååååå himla trött. Hade egentligen planerat o ta en långpromenad idag när A var på dagis på fm men så blev det icke o körde combaten nu på kvällen ist när hon somnat och jäklar vad jag körde. Inte en tvekan på att avboka passet trotts tröttheten. Men nu sitter jag här o är jäkligt nöjd! Men imorgon är det en riktig vilodag. Bara jobba 8-16 och sen ska jag faktiskt inte göra något på kvällen. När hände det sist? 
 
Måste nog ha slaktat min rygg och biceps igår för satan vilken träningsvärk jag har idag, inte känt på de ställen på länge. GÖTT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0