Legday it is

Jahapp. Benen och röven fick sitt idag. Blev att jag hängde på låset kl 6 för hade utb med jobbet 9-15 så passade riktigt bra. Fick med lite av de övningarna jag gjorde idag på bild. Så himla dålig på o få med något men lite blev de. Skulle verkligen vilja ha en butt blastermaskin på gymmet, för de känns som man skulle få bättre grepp med foten men får funka i smithen. Svider ju lagom skönt i skinkorna ändå. Blev annars sumosquats, benpress, knäböj i smith, höftlyft med skivstång (sveeeeeed) benspark och legcurl. Han sen komma hem o slänga i mig ägg och skinka - aaaaaaaasgott!
 
 
 
 
Annars då? Funderar på vf man ska kommentera på varför jag tar bilder si eller så? Jag har den här bloggen som dagbok för att kunna kolla tillbaka på vad jag gjort, speciellt när hjärnspökena är som de är. Tycker annars det är jävligt jobbigt att visa bilder på mig så för mig är det ett stort steg att lägga ut så många bilder som jag gör på mig själv. Kan säga att det varken är smalposer eller snyggastevinkelposer jag tar iaf. Tvärt om nästan. De som jag tar på mig själv är för att jag själv ska se vad som händer. Inget annat. Sen bär jag min kropp med ganska stolt hållning men har en jäkla svank. Punkt!
 
 

Kommentarer
Postat av: lina

jag gillar ditt sätt att ta bilder och du är en otroligt duktig fotografista!!!

2014-01-28 @ 00:51:23
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0