Segt med uppdatering

Har inte orkat ärligt talat. Jag har hjärnspöken från helvetet just nu och det gör mig lite smått tokig! Ser bara mitt gamla jag när jag tränar, speciellt på gruppträning. Dock kändes det ganska bra idag när jag körde styrka för mage, rygg och biceps. Blev ett bra pass. Dock så går inte chinsen alls bra! Vet ej varför, inte alls lika rolig som jag har föreställt mig. Där imot har jag blivit helt såld på dips! Haha älskar det så köttar verkligen det i veckan när jag körde bla triceps. 
 
Men iaf, hjärnspöken och för mycket tankar och grubblande kring vad jag ska göra här i livet gör att fokusen på träningen känns konstig. Ska verkligen inte gå på gruppträning än mer 1 gång i veckan o då äre combat som gäller. Nu är fokus på att köra mitt egna race. Inte massa som distraerar, så som tid, andra som tränar och göra det osm är roligt i träningen. För träning är något som jag först o främst tycker är KUL och AVKOPPLANDE och som jag vill lägga tid på i den mån det går. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linah

Precis. Skit i alla andra runt om kring dig. Det är och ska vara roligt att träna och ta hand om sig. Vet hur dom där hjärnspökena agerar.. de pajar huvudet på en. Köp en dagbok och när det känns jobbigt på ett eller annat sätt så skriver du ner.. jag mår så här och tänker såhär.. och sen skriver du under: varför du tror att du mår såhär och tänker..osv.. och om du känner att det finns saker du kan göra för att förbättra din situation så skriver du efter det om lösningen. jag har börjat göra det.. skönare att få ut tankarna på papper istället för att grubbla ihjäl sig. Hjälper faktiskt.

Svar: Ja så fort jag tänkte på att träna som jag vill så har det genast blivit bättre. Ett krav mindre lixom. Jo, lite df jag har denna blogg med för o skriva av mig lite, dock äre ju bara om träning och kost men ändå. Alltid något =)
mittfatass.blogg.se

2014-01-15 @ 17:03:58
URL: http://checkpointshape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0