Söndag

Redan söndag och ytterligare en snaskfri helg. Jag är fan impad av mig själv. Nu bryr jag mig inte ens om de. Se hur länge jag håller i. Älskar känslan av att man faktiskt gör detta för sig själv. Jag gillar det verkligen. Tror även det där minuset på vågen gav mig ännu mer sporre, även om vågen i sig inte har någon betydelse.
 
Igår var det vilodag. Jag blir ju så grymt peppad så fort jag haft vilodag. Haha, att man knappt kan vila en dag från träning och redan rastlös. Så ikväll blir det combat. 
 
Haha kom på att jag glömde skriva klart. Bodycombaten är klar, ätit lite och nu sitter jag här med lite fotojobb. Shit. När ska man ha tid o verkligen vila o inte göra något? Aja. Grymt pass vare iaf. Äntligen kom inte hjärnspökena farandes utan kände bara hur lycklig jag kände mig efteråt. GÖTT! Ny dag imorgon och jag jobbar kväll så hinner träna i lugn och ro medans A är på dagis. LYX! 
 
Ser jag att det aldrig blev publicerat igår. aja, nu blir det det ;) 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0