Torsdag - be strong!

En bra idag idag. Skönt! Känns helt okej. Jobbade från 16-08 imorse så åkte hem och bytte om och åkte direkt till gymmet. Var ganska seg så köpte mig en celcius och jäklar vilket härligt konditionspass jag brakade av på 60 minuter. Hög level och trampade på ordentligt på löpbandet. Mådde riktigt bra efteråt.
 
Bra käk idag med. Älskar hur man kan tycka om mat så mycket och kunna hitta det som är gott men ändå bra för kroppen. Har även gått 16 dagar sen jag åt snacks. Min bror gav mig största påsen med godis i helgen men den ligger snällt i skåpet och väntar. Var dock vääääldigt nära på att ta där ifrån nu i veckan när jag bara kände sån stor ångest men gav mig fan på att bara för man känner en massa känslor bubbla fram ska man inte kunna få tjocka för att tycka synd om sig själv. Starkare än så är jag. Har inget direkt snaskförbud egentligen men tänkte pröva o se hur länge jag kan hålla mig.

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: emily

så imponerande form! så bra! fortsätt kämpa!!!! kram på dej

2014-01-17 @ 02:08:54
URL: http://checkpointshape.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0