Behöver fler timmar på dygnet

Sitter här o äter frulle, kvarg, äggvita, stekta äppelbitar i kanel och kokos samtidigt som jag ska börja redigera. Just nu behöver jag fler timmar på dygnet. Denna vecka är det 6 dagar med jobb, 1 fotografering och redigering i mängder. Just nu är det rena turen att T har semester så vårat lilla hjärta inte är själv. Har så dåligt samvete just nu. Så i helgen var det min ända lediga helg så vi var iväg i Ts mammas stuga och solade o ÅT i mängder o bara tog de lugnt. Men gick nästan 6 km i lördags kväll och 7 km igår morgon och idag blev det en sväng till gymmet för rygg och baksida axel. Men tyvärr fanns inte känslan där utan ville mer bara få de överstökat. Antagligen för att jag egentligen inte har tid. Ogillar verkligen att jag har tagit på mig för mkt just nu. Men om ca 1 månad kommer det vara betydligt lugnare. Hoppas jag. Tror det mest kommer bli pw resten av veckan för de kan jag ta vilken tid som helst på dygnet när gymmets tider är så begränst. Vill inte heller tappa gnistan för gymmet då det betyder så mkt för mig o va där.
 
Men jag gjorde ändå lite ökningar i vissa övningar idag som har stått stilla en bra tid. Så det var väl de positiva med dagens pass. 
 
Helt ok form på magen med tanke på helgens frosseri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0