Bodycombat

Åh vad jobbigt jag tkr det är att träningen är i obalans. Känner verkligen att jag har tagit på mig för mkt än vad jag har tid med. Egentligen skulle jag behövt ha suttit hela dagen med bröllopsredigering då jag har tagit på mig flera dubbelpass på jobbet i veckan som kommer men jag bara kände att jag måste få njuta av det jag vill, speciellt nu när det är fint väder. Så har bara fått njutit av o få vara med min familj och sedan så bestämde jag mig för att gå på nya releasen av BC då jag kände för att bara få svettas ut all stress. Det var så sjukt varmt o jobbigt men det var kul. Har verkligen saknat BC och det är verkligen ett pass i min smak. Hade dock fortf träningsvärk från benpasset i veckan. Haha. 
 
Nej nu måste jag sova för att orka med morgondagen med ett jobbpass och sedan hem o sätta sig o redigera.

För en gångs skull blev man så svett så sportbehå blev flerfärgad. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman har du fb? Isf om du vill kan du skriva va du heter där? På min blogg

PS bc 60 är helt rå brutal hahha

Svar: Jag heter Emma Nilsson =)
mittfatass.blogg.se

2014-07-06 @ 22:58:47
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0