Lördagspromenad och söndagsgym

Ligger i skrivande stund i joursängen på jobbet.  Igår morse kl 06 gav jag mig ut på 6 km pw. Solen sken och luften var så frisk. Helt underbart o starta dagen så när man ska gå på ett 10-22pass på jobbet. Bra energi hela dagen.
Idag så blev det gymmet när de öppnade. Passade på när mitt hjärta hade somnat tidigt på fm. Körde ett Nice pass för rygg/baksida axel och mage. Har börjat o ändra om lite. Kände verkligen att de tog i hela ryggen. Lite ökning i marklyften. Blev riktigt svett idag. Ska försöka sätta mig ner någon dag framöver när det är lite lugnt (typ aldrig) o byta ut lite så man får lite nytt. 
Nej nu måste jag sova.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0