Onsdag

Ja jag är tydligen fortfarande inte bra. Jag trodde jag var helt okej i måndags så for till gymmet. Genomled mer lr mindre passet men tänkte att de var nog för jag varit sjuk, åkte igår igen, kände likadant. Idag har jag knappt orkat klä mig?! Jag måste ha något skit i kroppen som vägar o bryta ut eller liknande för känner att all enenergi är borta. Så har verkligen försökt o tänka på min kropp idag och faktiskt bara vilat (!) idag även om det varit fint väder ute och försöker samla energi till kvällsjobb. Tog även på mig dubbelpass imorgon så blir ingen träning då heller. Se hur jag känner mig på fredag för då är jag ledig. Dock blir de bröllop på lördag så då blir det vila även då och vill ju gärna hålla mig så frisk som möjligt tills dess. SÅ ja denna sommarens träning känns ju inte helt okej men jag förstog även att det skulle bli lite sisodär med den oxå vilket jag inte trivs med egentligen men vad ska man göra lixom? 
 
Nog om de. Har verkligen mixat ihop bästa pannkakosreceptet! Smakar typ som vanliga pannkakor o konsistensen är bara lite annorlunda. O de bästa är att jag håller mig mätt på dom ca 4 timmar(!). En annan som går o tänker på mat hela tiden o skulle vilja äta varannan timme tycker ju detta är underbart.
 
Jag blandade;
1 dl äggvita
1 ägg
Knappt ½ dl fiberhusk
1 ½ dl mjölk (går åt lite mer under tiden man håller på med pannkakorna då smeten tjocknar så man måste späda ut lite)
 
Det blir 4 stycken och man blir mätt på 2 utan problem. Jag tog 1 lindhalskvargen persika/passionsfruk och blanda i hallon o hade som sylt. Så jäkla gott!!!!
 
 



Kommentarer
Postat av: Victoria

Så gott det lät, det ska jag testa någon gång. Vanliga pannkakor blir man ju så fort hungrig på igen :/

På gymmet hör man folk som inte är krya så känns som det är något som går.

2014-07-04 @ 22:37:23
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0