Skön känsla

Jag har haft det så sjukt jobbigt med att sommaren är här o att jag ska behöva visa min kropp i shorts och bikini. Jag trodde i vintras att till sommaren skulle de bli bra men så har jag inte känt fram tills igår. Vi var och bada med brukarna på jobbet och en av dom skulle såklart fota oss när vi bada vilket jag kände mig så sjukt obekväm med så vill bara sjunka genom jorden men sen när vi kom tillbaka till jobbet så satt vi o kollade igenom alla bilderna och där står jag i vattnet och jag tycker att jag ser helt okej ut! Det var en kropp som såg helt "normal" ut. Inte så som jag såg ut för över 40 kg sen. Den känslan var så jäkla obeskrivlig så de va inte sant. Jag kanske lär mig o trivas med mig själv, det får helt enkelt ta bebissteg framåt men huvudsaken är att det går framåt! 
 
Så igår kväll brände jag och J av en ny runda som blev 1 mil. Grymt skönt var det. Gick o prata om allt möjligt så trodde jag skulle ha träningsvärk i ändan idag men när jag vaknade imorse och min familj fortf sov så smet jag iväg till gymmet och rev av ett himla bra ben/armar/mage-pass. Jag lastade på ordentligt i knäböjen och pallade utan problem 50 kg utan o använda smithen! Trodde jag aldrig jag skulle våga. Så nu har jag ett himla sug o våga lasta på ännu mer. Så de va en rejäl ökning från förra gången då jag bara körde 40 kg. Bytte även band i dipsen på sisa setet. Ökade 1 kg på tricepsövning jag inte kommer ihåg vad den heter. Ökade i bicepscurl med rep! När hände detta? Har stått still i biceps hur länge som helst. Ja så jag undrar då var all energi kom ifrån? Kan det vara att för att jag ska få va ledig med min familj i hela 3 dagar i sträck. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0