Död.se

Ja man skulle kunna tro att jag har dött men så är icke fallet. Har äckligt mkt o göra för mitt eget bästa och både kropp och knopp är så sjukt slitna. Skulle verkligen behöva ledighet men det får man väl vänta med tills om 100 år eller något. Så har försökt o prioritera de saker som behövt just nu o tagit bort de "onödiga" även om jag tkr om o skriva här annars hade jag ju inte haft kvar den. 
 
Inte nog med de så har jag åkt på någon jäkla förkylning o hosta så jag tror jag ska hosta upp mina lungor snart. Haft ont i kroppen o hör knappt något för det är lock för öronen. Så himla kul kombo. Så allt jag gör känns så jäkla motigt. Jag jobbar imorgon men det är nästan så jag sitter o funderar på o sjukanmäla mig för vet i fan hur jag ska orka. Jag är inte den som gör det i första taget. O som grädde på moset har min mage ballat ur totalt. Jag måste nog gå o kolla upp den igen för jag har seriöst sett ut o va gravid i v30 lr något och varit så fruktansvärt öm så alla kläder har suttit åt o fy tusan vad jag har varit obekväm med mig själv. Knappt velat äta för jag har inte haft något sug alls o ja. fy.
 
Så har inte tränat sen morgonpromenaden på midsommar. Jag känner mig sjukt obekväm med o bara inte få träna. Det är jag, det ska vara med i min vardagar. Jag kommer knappt upp på morgonen för jag är så jäkla trött hela tiden för jag inte fått tränat typ. Visst nu kan de ha med o göra att man inte mår/mått bra men man märker så stor skillnad o att man har så mkt mer energi när man får röra på kroppen.
 
Midsommarklädd på bilden
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0