Onsdag

Redan onsdag. Veckorna går lite fort. Sitter o trycker hemmagjord kycklingsallad i skrivande stund. Han med ett rygg/baksida axel/magpass igår. Ökning igen i marklyften - wohoooo! Vill bara lasta på ännu mer. Älskar känslan av att bli lite starke, pusha sig själv lite mer. Ser sån utveckling på hur kroppen har format sig när man står o gör övningarna.  Terapi på hög nivå om ni frågar mig. Så har riktig träningsvärk i ryggen idag och jag älskar det. 
 
Tog även en bild på mig själv bakifrån i bara trosor o ryggen ser ganska så muskulös ut nu. även om jag har denna blogg för min skull så är den fortfarande offentlig till vem som helst så lägger nog inte upp bilden. 
 
Så imorse när gymmet öppnade 6.30 (sent om ni frågar mig) så blev det axlar och bröst. Attans vad tungt de var. Tror nog jag ska ge mig på en ökning i bänkpressen igen. Känns som om den går framåt även om man är feg o lasta på där för det är ju inte de lättaste o bara släppa om man inte orkar. Så imorn slänger jag nog in ett konditionspass innan jobbet o sen blir det styrka på fredag igen som jag längtar ihjäl mig till. 
 
Ääääääääääälskar verkligen detta! 

Ser ut som en köttbulle. Att man ska ha sånna komplex över höfterna. 

 

Kommentarer
Postat av: Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

Köttbulle?!?! Du har ju jättefina former kvinna! :D

Svar: Aw, tack snälla! :) Men en köttbulle är jag nog allt ändå ;)
mittfatass.blogg.se

2014-06-04 @ 22:46:48
URL: http://www.jfotografi.se
Postat av: Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

Nej absolut inte! Men jag vet hur det är, man är alltid hårdast mot sig själv :(

2014-06-06 @ 15:59:15
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0