Mumsfrulle

Skönt att denna dag känns så mkt bätte. Hatar dessa dippar man får. Men nu sitter jag här iaf och äter mumsfrulle innan jag först ska iväg o snacka om ett fotojobb och sedan iväg och jobba 11-16 och sedan blir det hem och mysa med A och sedan iväg på bodycombat och sedan iväg och joura 22-07 på jobbet igen. Har jag nämnt att jag sällan vilar? xD
 
Aja, haha så har precis fått i mig kvarg m. hallon, ägg och skinka och en riskaka med jordnötsmör. Testade jordnötssmör för länge sen och tkte inte alls det var gott men så köpte jag en burk för ett tag sen o jäklar vad jag har blivit fast i det. Så smidigt o ta på riskaka innan träning. Fasen godare än godis. Bara att man får passa sig för att det inte blir för mycket eftersom den innehåller väldigt mkt kalorier, men bra sådana dock. Älskar mat och älskar att man hittat saker man tycker om o även har lärt sig att äta.
 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Riskaka och jordnötssmör va ngt nytt! Låter intressant

2014-03-05 @ 10:22:32
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0