Vilodag

Något verkligen min kropp behövde. Hade först tängt att åka till gymmet och köra axlar/bröst/mage men kände sån press över att åka just på kvällen då jag känner mig stressad o fet o köra bland så mkt folk så började fundera lite så då passade vilodag bättre idag än resten av veckan så det fick bli så. Funderar på när jag ska ta steget och åka o gymma när det är mkt folk. Blir så trött på mig själv. Tur att jag bara jobbar kväll nästa vecka.
 
Men som sagt, en välbehövlig vilodag efter jobbet utan en massa måste mer än att städa typ (kan ju inte sitta i soffan direkt). Hade bra käk med mig till jobbet, dock hade jag sån dötid så gick o smååt lite för många nötter än vad jag skulle. Aja, kommer fler dagar. 
 
De går ju lite framåt iaf, taskigt ljus men man ser ju lite. Ursäkta mina minihängisar som syns på bild.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: J.

Men sluta ursäkta dig själv, så himla drygt när du är fin :)

Svar: Svårt när man man har mkt hjärnspöken men jobbar påt :)
mittfatass.blogg.se

2014-03-22 @ 22:49:23
URL: http://jenniferitext.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0