Död

Känner att jag lever just nu. Igår morse var det ett nice pass på gymmet. Körde rygg och baksida axel. Kände knappt något i underarmarna när jag körde marklyften. Glad tjej. Det kom istället i nästa övning men det går ju framåt. Ville verkligen åka tillbaka o träna ännu mer när jag hade åkt där ifrån.

Så var iväg på kalas på em och sedan väg på jobb 15.30-22 som var ett jäkla mardrömspass så var helt förstörd när jag kom hem och började sedan jobba kl 07 och har jobbat hela jäkla dagen trött som aset så nu ligger jag här i joursängen o längtar som aldrig förr till att kl ska bli 07 imorn så jag får sluta o va ledig i två dagar. Så har jobbat 51 timmar + jouren denna vecka men ändå hunnit med 6 träningspass. Känns riktigt nice. Nej nu ska jag försöka sova o längta hem tills jag få träffa mitt lilla hjärta igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0