Fredag o funderingar på gymbyte

(glömde posta det igår, han o somna i soffan ;)) Imorse var jag med J på sitt gym vilket är ett ställe som jag har övervägt o byta till sedan vi flytta till huset o A föddes. Dom har så mkt bättre öppettider o mkt närmare så man kan cykla dit på ett par min. Det är inte lika stort/modernt men jag får även tillgång till ytterligare ett litet gym som har öppet 24/7. Men iaf när jag körde där idag kändes det riktigt bra. Kände mig sjukt blyg o tjock till en början men sen rullade det på helt okej o de hade maskiner o redskap i min smak. Nackdelen är att det inte finns bodycombat men jag tillbringar ju mkt mer tid i gymdelen. Åh jag har insett att jag måste byta ganska snart om jag ska göra det då sommartiderna på måndag o öppnar så sent som halv 7 på vardagarna o 9 på helgerna. Den tiden finns inte för min del då jag ska jobba 100 procent o fota bröllop hur många lördagar som helst så är alt som allt ledig 1 helg fram till siste augusti. Så ni förstår att min tid är jäklig knaper så skulle behöva åka till gymmet seeeeent på kvällen eller sjukt tidigt på morgonen de dagar jag börjar 7. För att överväga o bara ge mig ut på promenader en hel sommar är inte min grej även om det är sjukt skönt men vill verkligen styrketräna oxå. 
 
Men idag lördag är det vilodag och det är bröllop på schemat. Ska fundera lite till på hur det blir. Trivs ju där jag är nu o har varit medlem sedan 08 så det är ju inte lättaste o bara byta när man trivs.
 
(Kass bild som de knappt syns nått på, jag vet)

 

Kommentarer
Postat av: Linda Jungarå

God och bra kvarg det där! Äntligen en som är smaksatt och sockerfri ;)

Svar: Ja verkligen. Perfekt o ha som mellanmål =)
mittfatass.blogg.se

2014-05-31 @ 13:30:59
URL: http://www.jfotografi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0