Great day

Härlig dag. Brutal träningsvärk i framsida lår så att böja sig ner har inte varit det lättaste kan jag säga. LEDIG utan planer så for till gymmet när A hade lämnats på dagis. Blev ett tugnt rygg och baksida axelpass. Gick kanoners. Var inne i stans en snabbis för o kolla efter korta träningsbyxor men det gick förgäves. Blä! Hatar när de inte sitter bra o är så jäkla kräsen över hur de ska sitta.
 
Nu på kvällen så har jag fixat med matlådor, lax och bulgur och även bakat fröknäcke för första gången o herreguuuuuuud vad jag är kär! Jag kommer knappt vara hemma i veckan som kommer så gäller o planera,planera,planeeeeeera! (lite för mkt o göra för mitt eget bästa) Blev en kvällis med fröknäcke m. skinka o tomat på o en smoothie gjord på kvarg, hallon, kokos och lite vaniljproteinpulver. Gud vad gott de är med mat!
 
Så imorgon jobbar jag 8-16 så passar perfekt o hinna träna innan. Nej nu måste jag se klart BL i lugn o ro.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0