löpning och nyhandlat

Jo men jag sparkade upp min sega kropp imorse och drog mig ut och löpte igenom samma varv som förra gången. 5 km enbart löpning som jag även körde lite intervaller med. När började jag orka det? Förr har man ju knappt orkat köra så med gång/löpning o nu vare tempoväxling i enbart löpning. Stolt över mig själv att jag faktiskt kan. Det går ju om man bara ger sig fan påt. Så blev totalt 6,5 km.
 
Sedan var min lilla famlij ute o kollade lite i butiker och fick mig ett par träningsbyxor!!! Som jag har letat! O blev ett par billiga med som satt som jag ville. Fick ge 299 kr för dessa från SOC. Sedan har jag även letat efter avklippt hoodtröja men tkt de varit så jäkla dyra men hittade en på killarnas barnavdelning för enbart 149 kr. Nöjd tjej!


 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tröjan var ju hur snygg som helst.

2014-06-12 @ 23:06:51
URL: http://impalaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0