Rutten dag

Åh igårkväll började de med att jag var så jäkla hungrig o bara tröck kakor på kvällen. Vet i fan vad som hände för det gör jag aldrig sådär o dom har legat i skåpet jättelänge. Så fick dåligt samvete. Sen imorse var jag riktigt laddad för träning o var där till kl 6 men när jag kommer dit så skulle 3 spännisar träna precis där jag var o självförtroendet skönk hur mkt som helst o mina hjärnspöken bara bubbla över hur mkt som helst. Det var så himla jobbigt. Fattar inte att de ska vara såhär. Undrar när det ska gå över. När jag igår kände att magen såg helt okej ut o idag vare de värsta jag hade sett typ. Åh! Jag blir så frustrerad på mig själv. Varför ska jag inte kunna vara där o träna som alla andra? Varför ska jag behöva se ner på mig själv såhär? 

Så är på jobbet o det har varit en rutten dag rakt igenom. Så jäkla dyngtrött o vill bara hem o lägga mig i soffan o äta massa skit för är så jävla sugen på allt. 

Bryta ihop eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

It's a bad day not a bad life. Det är okej och ha en dålig dag. Nya tag

2014-05-07 @ 19:40:32
URL: http://mscharlie.blogg.se
Postat av: Josephine

Du är fantastisk som du är, och din kropp är to die for!

2014-05-08 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0