Det suger!

Åh! Träningen går åt helvete! Var hos sjukgymnasten igår och hon klämde o kände osv. Har mkt besvär med både rygg och bäcken och de två delarna krockar ju såklart med varandra. Hade jag bara haft ont i ryggen skulle jag kunna köra på som vanligt men eftersom de sitter mtk i bäckent ska man ju verkligen göra allt med måtta. SUCK! Fick ett träningsprogram för o träna insidan med små rörelser o att jag kanske kan åka o köra cykel typ 15 min. Snacka om o ta träningen till en helt annan nivå. Suger verkligen. Var tvungen o åka hem ifrån jobbet igår kväll efter ha jobbat två timmar för kunde knappt stå rakt eller sitta. I måndags när jag jobba så fick jag nästan panik av smärtan då jag satt i en träverkstad men kunde typ inte ta mig där ifrån så var bara o härda ut.
Så idag är jag med hemma o väntar på att en läkare ska ringa o se om jag blir sjukskriven för detta går inte en dag till.
 
O som ni förstår så tickar ju vågen på i en härlig takt! Vecka 18 och + 10 kg. Känner att denna graviditet kommer sluta likadan när man knappt kan röra på sig. 
 
Så ni förstår kanske att den där träningen inte blir så uppdaterad här.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag blev själv sjukskriven på 100% redan i vecka 23 (50% redan vid vecka 18). Har haft så jobbigt den här gången att jag inte kunde röra mig över huvudtaget från typ vecka 27. Var helt sängliggandes från vecka 34, och kom jag ens upp fick jag ta mig fram med kryckor (om det ens gick). Blev igångsatt i vecka 38 för det var omöjligt för mig att fortsätta att ha så ont. Nämnde jag att jag gick upp 33 kilo?!!!! FY FAN. Lagom kul att stå här nu, 30 kilo kvar till mål... Förstår verkligen hur du känner ❤️ Styrkekram till dig.

Svar: Åh har det oxå varit rygg o bäcken? För känner redan nu att jag skulle behöva ha stöd av kryckor ibland när jag står upp =/ usch! kramar!
mittfatass.blogg.se

2014-11-05 @ 14:20:03
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se
Postat av: Nina

Jag hade som hugg och strålning ner i benet, huggen gjorde att jag i värsta fall bara föll ihop för benet vek sig under mig.. Ryggen fick jag inte ont i först typ vecka 33 eller något.. Bäckenet är fortfarande åt helvete! Har SÅ ont båd i ryggen, blygdbenet, "höfterna" och bak i svanskotan så att jag ofta inte kan sitta ner ens.. Fy satan vad jag INTE gillar hur min kropp blir som gravid :( nu vill jag bara bli "frisk" igen så jag får träna!

Svar: Känner igen lite de som du skrev. Dock var jag mer typ "öm" i baksida lår. Ja vilket skit det är men jag känner mig bättre nu så hoppas jag bara behöver ha lite ont nu ett tag. =)
mittfatass.blogg.se

2014-11-25 @ 19:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0