vecka 21

Har gått in i vecka 21. Vad har hänt sen sist ? Jag har varit sjukskriven fram tills idag då smärtan blev så olidlig i både rygg o bäcken att jag knappt kunde stå lr sitta när jag jobbade. Vi hade ju bokat en resa till värmen och jag gav mig fan på o åka dit ändå o snacka om att jag va glad för de. Efter ett par dagar i viloläge o värme så var smärtan typ borta? Var tom med på vattengympa några gånger som de hade varje dag. Otroligt befriande. Dock åt jag fett o kolhydrater konstant i en vecka då jag är så sjukt kräsen o ha så svårt o käka mat som jag inte själv har gjort.
 
Men nu då, när vi är hemma igen? Har gått en promenad. Värken är på g tillbaka, känner av ryggen ganska mkt idag o har åkt på en jävla graviditetsklåda så jag håller på o kliar sönder hela kroppen. Har tagit prover idag för o se om värdena inte är farliga o går på tabletter som gör mig dåsig o jäkligt trött för o dämpa klådan. 
Denna graviditet suger verkligen röv! Ska till läkaren idag o är rädd att jag inte blir sjukskriven mer. Har tom ett jobbpass ikväll så är väl antagligen bara o gå o jobba o se glad ut.
 
Försöker sköta maten o de går skapligt även om de känns som om livet suger som fan just nu men bara försöka hålla humöret uppe o inse att träningen får jag ta tag i igen så fort den lille är ute om inget mirakel skulle hända o att man skulle få må lite bra igen.
 
Ja nu vare slut på gnällandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0