En bra tisdag

Vettig mat, vettig mängd. Åkte till gymmet när T hade kommit hem och stog faktiskt 40 min på crossen. Lagom takt, svettig och bara så nöjd utan ont i kroppen lr snorigt osv. Då kan man inte bli annat än nöjd! Börjar ju redan bli begränsat med träningskläder haha. Så min plan dagarna framöver är att åka upp efter jobbet imorn då mamma så gärna ville hämta A från dagis o de tackar man ju ja till. Åker upp till gymmet och kär något liknande i lagom lugn takt. Sedan torsdag kommer jag ha några timmars glapp då A kommer lämnas på dagis tidigt då jag börjar på em o T kommer hem sin vanliga tid så då ska jag försöka mig på o träna lite styrka för hela kroppen. Lätt, mycket egen kroppsvikt. Allt för o känna mig fram igen hur kroppen, främst ryggen o skinkorna känns. 
 
Men har planerat klart maten för morgondagen och ska packa ordning de sista nu tänkte jag.
Nu ska all kraft och energi tillbaka :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0