Ja då kan jag berätta då

Ja nu kanske det kommer sluta eka här förhoppningsvis eftersom jag vill använda denna som en dagbok. Efter en jäkla höst med ENBART sjukdom så känner jag mig lite lagom knäpp. Naevars men fy vad jag saknar o träna. Har varit på gymmet nångång eller kommit ut på en promme annars så har jag varit sjuk. Rygg/skinkor har varit till o från. Men det jag även vill säga är att vi ska bli en till i familjen. I veckan som var var det lite jobbigt o var med om något tråkigt men tillslut vart allt bra o nu vågar man hoppas igen. O nej träningen ska inte läggas på hyllan. Det är en del av mitt liv och min vardag. Sen kanske det inte kan bli hård styrketräning o träna 6 dagar i veckan men jag känner mig idag bra och tänkte börja lugnt med lite promenader o lite lättare helkroppspass på gymmet. Ska se till o boka in vattengympa med. Tråkigt att ryggen/skinkorna krånglar redan nu. 
 
Vågen står väl på sisodär +8 kg o det känns jäkligt tråkigt men jag förstår det ju med med tanke på att jag har haft ett riktigt matbegär i början o knappt rört på mig men ska göra mitt bästa för att inte gå upp allt för mkt. Dels för jag vill kunna va så smidig som möjligt o även orka med A men även slippa ha allt för mkt o gå ner sen efteråt. 
 
O om jag längtar till april? Ja guuuuuuuud ja, jag längtar efter våran lilla knodd o att få komma i mitt livs form, för kommer jag banne mig göra så ska bli kul hur min jäkla viktresa kommer gå från den dagen jag vägde som mest, till en viktnedgång på -24 kg och en graviditet på plus +26 kg och en viktinedgång igen på ca 40 kg och sen nu? haha 

Kommentarer
Postat av: Nina - mamma till Ebba

Grattis, vad underbart!! Men jag förstod nästan det :D Hoppas det går bättre för dig med vikten den här gången. Jag gick in med samma inställning som du, men nu står jag här igen +33 kilo, YEY! Skit samma, jag har gjort det 2 gånger innan så det får bli en tredje gången gillt helt enkelt.. Känns inte alls kul men fy så jag mått alltså.. Nu vill jag bara att den här bebisen ska komma (v 37 idag) sen blir det inga fler barn och DÅ ska jag komma i min livs form igen och STANNA där :P stort grattis till er!!! Kram

2014-10-07 @ 18:10:26
URL: http://halmstadsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0