Lördagspass

Fick till ett styrkepass på gymmet imorse. Så himla segt att jag inte fick till något på tors o fre men va tvungen o stanna hemma med A sen jobbade jag ju kväll. Så typiskt när vi hade överlappning med jobbena så hon skulle va på dagis några timmar så jag kunde få träna. Menmen. Testade att ta i lite mer idag o kroppen svarade bra förutom att jag mådde illa som bara den så fort jag tog i. Blev ett helkroppspass. Hade lite ont i svanken efter träning men gick över sen. Är så sugen på o få slakta mig igenom ett riktigt pass för rygg o axlar. Ska nog få till ett sådant i veckan. 

Åh jag bara rääääknar ner veckorna. Vecka 16 imorn. Vågen har avtagt iaf nu i några veckor. Man märker nu när man inte tränar på samma sätt att kroppen inte är sådär ständigt hungrig o kräver så mkt mat som förut. Vilket är ganska skönt o försöker äta så bra som möjligt. 

Nej nu ska jag sova, ligger i jourummet på jobbet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0