Söndag och tisdag

Ja kom på att jag glömde skriva. Hade lagom ont i helgen men åkte ändå och tränade lite styrka på söndagsmorgonen. Helt stört, fick träningsvärk i framsida lår av att köra knäböj utan vikt. Snacka om att va tillbaka från början. Sen fick de bli lite vila igår och idag körde jag bara 30 min på crossen. Kände att jag hade mkt mer ork men ville inte få mer ont så körde inte längre. Kände mig dock så glad efteråt. Dessa hormoner gör mig så sjukt nere så jag blir galen. Men tar en dag i taget och får tänka att jag vet att om ett halvår kan jag börja om igen. Kommer ju finnas ett slut på detta elände. 

Lite av planen i veckan är nog att imorgon blir det nog en promenad om vädret tillåter, styrka torsdag, och simma fredag. Lördag har jag ej planerat hur än o sen vila på söndag. Tycker att det är sjukt skönt att jag har fått en balans i kosten igen. Lagom och bra mellanrum. 

Ja som sagt. Försöka blicka framåt o inte gräva ner mig allt för mkt är mitt stora fokus just nu. 

Vecka 15 och stor som ett hus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0