Frulle

Den store är på dagis och den lille ligger här bredvid o sover så jag får äta frulle i lugn och ro. Kvarg m äggvita och jordgubbar och två riskakor m jordnötssmör (kärlek i hela munnen)! Än så länge har inte S reagerat på något jag äter så det är skönt. Ammar som en tok. Helt okej natt och känner mig sådär oerhört pigg, typ som om min kropp hade gått med på de skulle jag skena iväg på en redig powerwalk direkt. Men sånt får vänta. Se om jag vågar mig på o hämta A på dagis med vagnen snart. Hoppas jag kan de redan nästa vecka. Är så laddad på o bli stark o kunna röra på mig. Har varit så fruktansvärt svag i mage och bäcken de senaste dagarna. Så svag så det gjort ont i minsta lilla rörelse. Men igår em o nu känns det helt okej. Försöker verkligen med knipövningarna nu så man stärker upp allt. Sååååååå redo!
 

Ja svammel som vanligt men så de kommer o se ut antar jag haha. Kommer ju va en del bebissnack med eftersom de kommer påverka både kost o träning.
 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0